Ge mig tiderna tillbaks.


Jag vill inte vänta tills på måndag, jag vill vara i Gävle idag, igår, i onsdags.
Abstinens på högsta nivå, första sommaren på 4 år utan n0llningsvecka. Borde egentligen stänga ner Facebook, MSN, all kontakt med Gävle under helgen, jag kommer krackelera av saknad om jag fortsätter få reda på hur kul det är.



Nedräkning till måndag. Tur att jag är fullt schemalagd timmarna tills dess:
Nu: Jobbar till 18, sen åka och storhandla. Efter det ska jag lägga mig i protest, få timmarna att gå snabbare, försöka att inte tänka på att det är kårintro ikväll.

Imorgon: Ledig, så inget jobb som tar upp tiden, men David kommer från Norrköping och hälsar på så jag tänker inte ägna Gävle en tanke.

Söndag: Jobba 10.30-18.00 sen bär det av till Madde och Per! Jajaja!!

Måndag morgon: 8.30 avgår kollektivet mot Gävle, jag funderar starkt på att sova i oven.










Hjärter Dam, nu i september börjar en annan typ av vår





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0