Jobbar med Winnerbäck idag

Jodå, han sitter här så fint vid min sida uppe i Kundcentret och sjunger för mig medans jag dricker mitt the.
Var ett tag sen jag skrev här, tappade bort lösenordet. Sånt som händer!

Nyaste nytt!

Jag har fått jobb! Dock bara till sista augusti, men så grymt skönt ändå. Marja var snäll och fixade in mig, the best.
Jag är numer värdinna på Design Passion, en inrednings- och design utställning mitt på Stureplan.
Check it out! www.designpassion.se

Nu kan folk inte undgå att märka att vi börjar närma oss höst. Skolorna börjar denna vecka så och även n0llningen i Gävle.
Jag, Paus och Madde tar vårt pick och pack och skapar kollektiv i Robins lägenhet måndag-torsdag. Can't wait!
Tjolahoppsaniölburken!

Jag har även hittat vilka skor och kläder jag vill ha i höst. synd bara att man inte kommer ha pengar att shoppa för förrens nästa höst... men skam den som ger upp sina drömmar!






Hjärter Dam, nu i september börjar en annan typ av vår





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0