Go arbetslös hemmafru!

Saker jag gör som arbetslös:
1. Hittar varje dag nya klädkombinationer; dagens är pojkväns-tshirt och raggsockor.
2. Läser chick-lit böcker som påminner ännu mer om hur arbetslös och fattig jag är.
3. Blir en jävel på att baka, hemmafru I am!

Saker som hittills bakats:
Chocolate chips cookies, chocolate cupcakes med chokladfrosting, mörk chokladmousse (märker ni temat?)
Idag, dock! Idag ställde jag mig i köket kl 10 och bakade pajer i två timmar! Och matpajer tillochmed! Och det värsta av allt, jag bakade dom för att FRYSA IN DOM I PORTIONSFÖRPACKNINGAR. "Bra att ha lite extra taco- och kycklingpaj i frysen" muttrade hemmafrun Linda.
Jag måste verkligen hitta en annan hobby... Gärna med paycheck!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0