Kan det vara Lindas första plan någonsin...?

Ja, jag tror bannemig det. Jag tror nämligen att jag hittat en utbildning som sätter i ord exakt det jag vill arbeta med.
Pr-assistent. Daadaaa! Har alltid vetat att det ska vara något inom media, helst inom textformgivning, copywriter, reklambyrå, marknadsföring, fast älskar ju också administration och information.

"PR-assistent är ett roligt och omväxlande jobb. Som PR-assistent jobbar du som spindeln i nätet på en PR-byrå eller på ett företags informationsavdelning."
http://www.sthlm.medborgarskolan.se/templates/pages/CoursePage.aspx?cid=50224_Gustav01&wids=612&mspid=5262
 
Men se där! Finns en kurs på Medborgarskolan som tydligen är väldigt bra, och det är kvällskurser.
Priset är dock 13380 :-, men min plan är att jobba ett tag, nåt år, och då ha sparat ihop dessa pengar och läsa denna kurs. Tänka sig, Linda Walter har äntligen en plan.
Tänk att kunna svara på frågan: "Och vad gör du då"?
"Jo, jag jobbar just nu så jag kan finansiera min pr-assistent utbildning jag ska gå, det känns verkligen helrätt för mig och jag kan knappt bärga mig innan jag får börja plugga igen!"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0