Sunday sunshine

Äntligen har Linda vaknat till liv igen, gårdagen var helvetet på jorden. Idag är det bättre, igår, not så much..
Nu vet vi iallafall hur det blir om man inte har druckit på väldigt, väldigt länge och sen får i sig väldigt mycket vin. Oh well, man får väl ta såna kvällar medans man fortfarande är ung och dum.

Det är än så länge en ganska fin, solig söndag. Dock lite småkyligt ute. Känns som en tidig höstdag, jag gillar´t.
Jag känner för att dra på mig en lång, mysig kofta, ett par snygga stövlar, kanske en snygg mössa och sen gå längs N. mälarstrand med en Richard i ena handen och en take-away latte i andra handen. Give me autumn.

Nästa helg bär det upp till Gävle för dop av Elis, ska bli roligt att träffa dom igen. Är väldigt nöjd med doppresenten också, får väl hoppas på liknande reaktioner från modern och fadern.


Dagens låt: Lars Winnerbäck - Jag fattar ingenting



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0