And that's how we do it!

Do it, do it, do it!

Jag förstår verkligen nu varför de där tjejerna aldrig kommer utanför lägenhetsdörren när det är fest! :)
Blev en nice middag + helgalen förfest iallafall, nästa gång ska vi ta det hela vägen! All the way baby!

Jag var då ute på arbetskompisar igår. Vi var hemma hos Maja som bor vid Gärdet och drack vin, konstiga drinkar, bubbel och absinth(!) Har inte druckit absinth(!) sen jag var liten tarvel i gymnasiet som åkte på fylleresa till Ayia Napa!
Det återskapade lite minnen.. Eller nåja, efter absinth minns man inte så mycket.
Dock märks det att jag blivit äldre, klokare och att jag lär mig av mina tidigare misstag, så jag tog kanske en 15dels klunk av shoten, vet hur cpfull man blir av denna gröna dryck. Nånting har man lärt sig iallafall!

Idag är det söndag, det är blå himmel och solen skiner, I love!
Dock tänkte jag nog ligga kvar i sängen tills Paus kommer, blir lätt så dagen efter. Ska nog åka och handla pryls till lägenheten idag, ska bli skönt att äntligen få fixa till lite så man kan bjuda hem folk med gott samvete! Och fixa en inflyttningsfest!
Sen väntar en ny arbetsvecka, med upplärning och allt! I like upplärning, man känner sig så allvetande ;)

Längtar just nu sjukt mycket till AG. Hoppas bara inte man går runt med för höga förväntningar bara för att förra året blev så sjukt jävla bra, men med GRIS och HIG folket kan det inte bli annat än en succé! Så jag väntar med spänning 75(?)dagar, sen är vi på studenternas förlovade paradisö igen! Där blir det nuppa av!



Nu lite sköna bilder från gårdagen:

                                 
SnyggMalin & SnyggAnna        Jag & Malin var                Drink ala Maja!              


                        
    SnyggMaja!                           Snygghög                                Malin matchar!



                      
   Spotifyar lite                 Snygg-receptionisterna!          Sthlms Hamnar gänget!




Nej, nu blir det tacopaj igen!



Ring om du vill, hälsa dom jag känner och håll blicken kvar i skyn!


Kommentarer
Postat av: mo

Äntligen gullet! Nu har vi koll på varann! Hoppas vi ses snart, saknar dig ju!!

puss

2009-03-01 @ 19:49:03
URL: http://moawanngard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0