Monday morning rain is fallin'

När du fann mig satt jag hjälplös vid ett bord
Jag som nyss föll till en obegriplig jord
Du blev min räddning så obegripligt stort

Att du vill vara min
                                                 
- Kent - Hur jag fick dig att älska mig


Morgondagens väderprognos: 19 grader, sol och vindstilla. Blir en dag på stranden!
Livets prognos: Det ljusnar upp.

Sommaren verkar vara något så räddad, jag och Paus ska driva uthyrningsföretag! Lite småsexigt tycker jag.
Och blir det bra, blir det grymma pengar. Behövs verkligen i vårt liv just nu! Blir nog en bra sommar här på vår gata i stan.


Detta gör Linda just nu:
- Älskar Balsam-metoden som gör mitt lockiga hår ännu lockigare (!) För första gången i mitt liv är jag stolt över mitt hår. Bilder kommer, ni som vet mitt hår kommer se skillnad!
- Lyssnar på Kent, Winnerbäck och Lasse Lindh, inne i ännu en period. Det kommer med sommaren!

Detta väntar Linda på nu:
- Lite-mindre-Paus ska ta studenten 5juni, ska bli roligt! Få klä upp sig lite och supa lillebror full.
- Roliga hårprylar ska ramla ner i brevlådan!
- Storasyster har minsann sagt att hon ska komma ner och hälsa på.


Detta vill Linda göra inom kort:
- Ha tjejfest! Är så trött på korvfest nu, I miss my girls. Så snart blir det tjejfest här hemma, jag bjussar på tacopaj och eventuella hårtussar från Berra.
- Åka på Peace & Love festivalen, ge mig sommar, varma bärs och alldeles för hög musik!




Ring om du vill, hälsa dom jag känner och håll blicken kvar i skyn


Kommentarer
Postat av: Tessan

Det var på tiden att du uppdaterade ! :) Kul !

2009-05-18 @ 13:18:08
URL: http://thetezz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjejfest! När? Hur? Var? Tell me more

2009-05-18 @ 14:30:04
URL: http://joelah.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0