Please don't stop the rain

If it's gonna be a rainy day
There's nothing we can do to make it change
We can pray for sunny weather
But that won't stop the rain

Feeling like you got no place to run
I can be your shelter 'til it's done
We can make this last forever
So please don't stop the rain

                                                   - James Morrison - Please don't stop the rain



Enligt smhi.se (min nya drog) så ska det regna i flera dagar. Så det är väl bara att acceptera.
Istället för att ligga på en filt hela dagen i en somrig park så ligger jag i sängen och kollar på gamla repriser på TV.
Dagen blev dock lite bättre när Richard kom med frukost på sängen. Vilken pärla han är. Fick lite födelsedagsfeeling!


(Kreativiteten flödade när han gjorde brickan)



Det bara strömmar in jobberbjudande till Paus, jag är lite avundsjuk. Mest för att det känns jobbigt att inte kunna bidra med pengar, men förhoppningsvis ändras det i sommar! Vi ska verkligen satsa stenhårt på det här med uthyrningsgrejen, lyckas vi så blir nog hösten fantastisk ändå för...
...vi ska resa iväg! Vi har planerat sedan i vintras att vi ska åka utomlands i höst, runt sista veckan i september då vi firar två år och jag fyller 22, allt i samma veva. När det såg som mörkast ut på jobbfronten så insåg nog båda två att vi aldrig skulle komma iväg. Men nu fan ska det hända! Det är vi verkligen värda. Till Turkiet bär det av, vi har hittat ett fint hotell och massa utflykter vi ska åka på. Nu är det bara sommaren kvar, och det hade ju kunnat vara värre!

Blir nog en sväng till ICA snart, ska det liggas i sängen ska det göras med klass! Lite Cola och chips kanske...

Måste slänga in en bild på my lovahboy, han är som sagt en riktig pärla! Check this out!




Ring om du vill, hälsa dom jag känner och håll blicken kvar i skyn!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0